lördag 21 maj 2011

Vit rustning

Aska i mitt hjärta, drakar i min själ, kämpar in i det sista och drar mitt svärd.
Troll och otyg, du är häxan i mitt liv, magiska drycker och ett passionerat driv.
Förtrollad i djupet av dina ögon, slåss för mörkrets seger.
Rustad domedagsmaskin, låt slaget ta vid, början i slutet av döden.
Vit springare och en riddare i panik, högra handen min vän står bredvid.
Jag lever igenom det som var, historia med mörka krafter det där är vad jag vill ha.
Olustiga små älvor dansar i ring, min själ vandrar däromkring.
Vackert och viralt, tyst i mina öron trasigt och banalt.
Vapenbroder, syster och patrask du drar din sexskjutare, spärrar in tankarna och går ut i krig.
Vacker, stolt och stark, mörker som ger oss ljus.
Prinsessan domedagsmaskin ska först bara göra sig fin.

Inga kommentarer: