söndag 12 juni 2011

Lakan

Landstigna stränder, hjärtan i bränder, kött i mina händer, tomhet i mina ögon, berusade feromoner, inuti oss, skapar jag något inuti dig, avgrunder uti mig, självhat står utanför, Armors pilar jag silar, pumpande basgång, ångande avsmak, svidande hud, det känns självklart, jag stannar för jag är inte smart, du går för du känner min tanke, jag längtar tills näst gång, hej vad heter du, ingen annan förtjänar mig mer än du och du och hon och den och han men inte jag, jag förtjänar ingen, står ensam självmant, vad sa du om självhat, du går utanför dörren, jag kan andas igen, inuti en tom atmosfär, ser på medan du dör, ifrån mig, från mig får du ingenting, ligger ner i smutsiga lakan, jag är lika vit av smuts, rik av rus, inget minne från den stund, du gav mig i sinnet en sekund, besudlad av mig själv, bedyrad av att du kom, yrsel i all stund jag tog från dig, ditt hjärta vill jag inte ha om du suktar, bara om jag får allt som fruktas, jag är rädd, du är gud, satan ligger bredvid, du är fin, jag full, tills jag dör igen och igen och igen.

Inga kommentarer: